October 22nd, 2004

aph-SuFin (My Art) 2

Yaoi-connage

Okay Yaoi-con-goers and people I wanna glomp and who may want to be able to track me down if I'm not in the dealers room or galavanting about in the evenings....

I will always have my cell on me: 559-300-7586

Call anytime evenings or weekends I have unlimited minutes so pretty much the entire Con is free time for me :PPPP But Don't watch a clock, I never use all my PAID minutes in a month so no worries there either I usually have 500 every month to SPARE. I don't use it much.

ALSO... Friday for those who will be there.

There is a CRANIUM party in my Room beginning 2 PM until I have to throw you out to go set up the dealer's room at 7PM
If you're interested in attending the game party please RSVP HERE in this nifty Poll:

Poll #370815 Cranium_Party

Are you coming to the Cranium Game Party?

Yes
5(41.7%)
No
2(16.7%)
Unknown yet
5(41.7%)


It's BYOB (I don't drink so you're all on your own if you want it. But it's early afternoon so I doubt anyone will, but gotta say it.)
aph-SuFin (My Art) 2

*KILL ME!!!*

STRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESS
STRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESS
STRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESS
STRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESS

Got the 2x6 Vinyl Studio Banner, looks quite nice.... STILL waiting On my FUCKING POSTERS AND T-SHIRTS I AM NEVER USING THIS PRINTER AGAIN!!! It took me 1 week ago asking her "Yo!? Um like are they DONE yet?" .. She said "By friday! ^_^" ... (last Friday, not today) Friday came and Then she had a billion and one "problems", printers pulling cock-eyed, cutting into the pictures, Printer's breaking... every excuse in the book she threw at me why they were not done! Excuses Up until THIS MORNING!

That's too fucking close to the wire BITCH RHONDA at COLORSPOT!!!

I have a PROMISE from her... DONE ON MONDAY MORNING. And she had better give me a God Damn discount! I gave her 2 and a half MONTHS to print this, and she did fuck all until THIS WEEK! Not my fucking fault and all the tears and stress and PANIC ATTACKS she's given me (and remember I had to contact THEM, not the other way around, what if she had left this until WEDNESDAY, we'd have been up shit creek!) I paid her a truck load of money, she had better deliver and give me an "I'm sorry for giving you a heart attack" discount.

And... It had better be fucking ready and PERFECT on Monday or I am camping out in the printers office and not letting her go home until they are DONE and DONE RIGHT!

I still don't have spubba's Voltron Books and I'm STRESSSTRESSSTRESSSTRESS there too.

I bought the rubbermaid tubs and storage drawers to tote the shit to the con tonight, I have the Caravan rented at Enterprise, I gotta put air in my hand truck tires so I don't break my back schleping.

I get the crown on my tooth tomorrow....

I'm one bag of STRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESSSTRESS

Until tomorrow afternoon when I get to be "COOL Auntie" for an evening and play with Aeris, she is total stree relief.

BABY! FWEE! (checks for Cheerios in the cupboard, Yup stocked with baby bribes!) ^_^
  • Current Mood
    stressed stressed